Götet vs Sthlm.

Fredagen den 30 Maj åker jag över helgen ner till Göteborg med en vän.
Men nu är ju den återstående frågan, vart på Avenyn (antar att man går ut där om man anser att Stureplan är bäst i Sthlm) så iaf, vart på Avenyn ska jag som är 20 och min vän som snart fyller 20 gå ut? Några bra uteställen som måste rekommenderas?!

För er som har varit ute både i Sthlm och Göteborg kan väl säga något 20 ställe som liknar, Laroy, Cafét eller Soap Bar.

Och är ni ett skönt gäng som planerar utgång runt den 31a maj så hör av er! :D Ett skönt gäng Göteborgare är ju aldrig fel att slå umgänge med! :)

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag har aldrig varit i Götet. Borde nog ta och åka ner..

2008-05-18 @ 22:09:51
URL: http://vapendragare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0