Touché

Vart ska man egentligen börja skriva när man bloggar, och varför bloggar man?
Jag tror det handlar om att man inte har något egentligen att skriva..
Men jag hade iaf en sju jäkla trevlig midsommar! :)
Men som vanligt... Får man sota för de två dagar senare och nu pratar jag ju såklart inte om någon bakfylla...
Sådanna lyckas jag nästan aldrig få, vilket är otroligt skönt..
Utan jag pratar om priset man får ta för att ha trevligt...
Bang poff, bara sådär.. Gotland.. Jaha tänkte jag, nu har det börjat...

   


Touché!

Kommentarer
Postat av: Michaela

jag hade också en kanon midsommar! :)

funderar på att skaffa en blogg nu också, är det roligt?

michaela.

2008-06-23 @ 06:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0