The day after tomorrow.... And so on..?

Jag blir helt enkelt depprimerad när man sitter och tänker på att ens liv går ut på att skaffa pengar, och för att få pengar måste man jobba... Det är så jäääävla tråkigt att jobba...
TRISTESS på hög nivå.
Sen då?
Fritid? Nej en sådan har man knappt..
Alla har väl olika antagligen, men vad säger du?
Vad ska man göra för att få det lite roligare om dagarna? :)

Btw jag har färgat håret... Men jag säger inte vilken färg, så vilken är finast?

Blondin eller Brunett?

image21

image20


Adjökens! :)

Kommentarer
Postat av: Palle

Får nog blir.. Brunett.. Nej blondin, neee.. jo, nej.. jo.. Nej. Jag vet inte..
Brunett kanske?
Eller Blondin?
Hum.. Jag tror jag väljer...
Brundin! :D

2008-04-16 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0