Singelliv eller icke? Det är frågan.

Man har ju hört uttrycket "Blondiner har roligare"...... Eller?
Seriöst, som det sitter i hårfärgen..
Jag satt inne och tittade på den nu mera kända "BlondinBella" blogg, och kom underfund med att hon skriver en massa skoj saker...
Jag måste säga att jag beundrar henne som orkar sitta och skriva så många inlägg, men det är trevligt att läsa så keep on going girl.
En sak jag också såg i hennes blogg var alla bilder från Gotland. Man saknar det en hel del.. Kanske blir en ny tripp denna sommar.. Får se, eller utomlands med hjärtat igen.
Men men såg massa fina bilder iaf där en del av mina vänner var med.. Hum fräscha bilder Eklöf ^^
Haha jaja till att återgå till nuet, dags att packa.. Åker till pappa imorgon <3
Ska bli kul o träffa honom.. Har inte sett honom sen jag fyllde 20 för... uhm 8 dagar sen.. Fick ett fint överraskningskalas av honom där släkt och vänner var med och firade, skoj skoj...

Nehe ne nu ska jag ringa Sara!


Ha det så bra nu! :)
Kram kram.

Oh måste bara lägga upp denna bild.. HAHA.. Ser lite vilsen och stel ut där till höger bland min klasskamrater^^


image23
Kubb i all sin glans och "Z" har pinnen i höggsta hugg, haha.


Tjing!


Kommentarer
Postat av: Puttefnask

Jag säger det till dig, you go girl!

2008-04-16 @ 00:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0